Door deze website te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies op de website.

Ledenadministratie

Opzeggen lidmaatschap, overschrijven, verhuizingen moeten via dit e-mailadres aangemeld worden!! Vanuit het verleden kon dit bij vele mensen van de vereniging, maar de ervaring heeft geleerd dat er hierdoor veel zaken zijn fout gegaan.

Het e-mail adres is:

ledenadministratie@hovdjscr.nl

Verder is de volgende aan- en afmeldprocedure van kracht!

Aanmeldprocedure

  1. De aanmelding komt binnen bij de ledenadministratie.
  2. De ledenadministratie controleert of er binnen de betreffende leeftijdscategorie sprake is van een wachtlijst.
  3. Indien er een wachtlijst is, ontvangt u (of de ouders) een telefoontje van de jeugdcommissie die met u overleg pleegt voor de verdere procedure.
  4. Geen wachtlijst; Onze jeugdcommissie gaat contact opnemen met de trainer/leider van de betreffende leeftijdscategorie.
  5. In overleg met trainers en begeleiders vindt een voorindeling plaats in een bepaald team.
  6. De jeugdcommissie neemt met u (of de ouders) contact op en geeft aan waar u bent ingedeeld.
  7. Als u zich kan vinden in de indeling, maakt de jeugdcommissie een afspraak voor de eerste training(en).
  8. U ontvangt een nota voor de kosten van inschrijving (€ 50,00) die direct dient te worden betaald (kas/pin/bank). Let op: dit geldt ook voor de zgn JSF leden, pas na acceptatie en goedkeuring van JSF zal de € 50,00 inschrijfgeld verrekend worden.
  9. Zodra deze betaling en zo nodig de pasfoto binnen zijn, wordt door ons de spelerspas bij de KNVB aangevraagd
  10. De pas is binnen en met u (of de ouders) wordt een afspraak gemaakt voor het eventueel ophalen van de kleding en/of sporttas
  11. U bent speelgerechtigd en mag deelnemen aan de wedstrijden
  12. De resterende verschuldigde contributie dient voor de vastgestelde betaaldatum te zijn voldaan.
    Bij uitblijven van de contributie zal de vordering uit handen worden gegeven.
  13. Bij het niet tijdig voldoen van de contributie is het bestuur gerechtigd het lid te schorsen van deelname aan wedstrijden/trainingen en andere activiteiten totdat verschuldigd bedrag is voldaan.

Afmeldprocedure

Helaas zijn er ook ieder seizoen een aantal mensen welke onze vereniging gaan verlaten. Ook hiervoor gelden enkele regels:

  1. U wilt stoppen met voetballen en het lidmaatschap opzeggen of u wilt rustend lid blijven? U geeft dit door aan de ledenadministratie door middel van een e-mail aan ledenadministratie@hovdjscr.nl
  2. Afmelden dient te gebeuren na afloop van het lopende seizoen en voor uiterlijk 15 juli! Zonder juiste afmelding gaan wij ervan uit dat u lid blijft en dient er contributie te worden betaald. 
  3. Let op: doorgeven aan leider, trainer of (jeugd)commissielid is NIET aan de orde, alleen een bericht naar de ledenadministratie is de correcte methode!
  4. U wilt bij een andere vereniging gaan spelen? U moet bij de nieuwe vereniging een overschrijvingsformulier gaan halen. Hiervan vult u bladzijden 1 en 2 in. Dan levert u het formulier in bij de ledenadministratie. Die controleert of uw contributie is betaald, of er geen gele of rode kaarten meer open staan en of u de HOV/DJSCR eigendommen (kleding, voetbaltas) heeft ingeleverd (bij de leider of trainer van uw elftal). Daarna vult onze ledenadministratie het formulier verder in en stuurt het naar u terug, samen met een zgn. LedenMutatieKaart en uw spelerspas.
    U brengt het formulier terug naar uw nieuwe vereniging en die stuurt het door naar de KNVB.

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!